Fray Perico y su borrico (Lectura Fácil)

Muñoz Martín, Juan

10,95€ 10,40€
Avui -5% en Llibres
10,95€ 10,40€
Avui -5% en Llibres
Entrega a domicili o recollida a botiga

Compra ara i ho rebràs demà dijous 18 juny

Aquest producte no està disponible. Si us plau, selecciona una altra opció.
Payment methods icons
Payment methods icons

Compra segura

Entrega en 1-2 dies laborables

Enviament gratuït a partir de 19 € en llibres i a partir de 39 € en la resta d'articles.

Emporta't unes Munich per cada 100€ en compres.

Descripció

Este libro está adaptado al sistema de Lectura Fácil: un modo de hacer la lectura accesible a diferentes tipos de necesidades específicas de aprendizaje. Esta es la historia de 20 frailes que vivían en un antiguo convento cerca de Salamanca. Todos vestían igual y caminaban en fila, en silencio, por los enormes claustros. La llegada de fray Perico y su borrico va a revolucionar la vida del convento. Un libro que nos enseña lo importante que es sonreír a la  vida y amar a los animales.

Fitxa tècnica - Fray Perico y su borrico (Lectura Fácil)

Tipus de producte: Llibre
Pàgines/Fulls: 168
Edat recomanada: A partir de 8 anys
Any d'edició: 2025
Col·lecció: Barco vapor rojo
EAN: 9788410550544
Referència Abacus: 1559058.50
Editorial: SM

Productes relacionats Muñoz Martín, Juan

Fray Perico y su borrico (Lectura Fácil)

Fray Perico y su borrico (Lectura Fácil)

Muñoz Martín, Juan

10,95€ 10,40€
5% descompte

Troba una botiga

Consulta la disponibilitat de productes a la teva zona

Empaquetado de regalo

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Donec a nulla in felis convallis finibus in ut diam. Aliquam accumsan vitae purus vitae cursus. Integer sollicitudin leo id fermentum efficitur. Interdum et malesuada fames ac ante ipsum primis in faucibus. Nullam hendrerit et purus facilisis dignissim. Pellentesque eu dui ut eros consectetur elementum a ultricies lorem. Vestibulum posuere mollis mi, sit amet rhoncus nunc rutrum feugiat. Duis vitae metus quis tortor laoreet lobortis ac eu elit. Suspendisse in ligula leo. Aliquam ultricies metus est, a pretium ex vestibulum vitae.

gift image

El empaquetado para regalo online incluye:
✔ Una caja individual para tu joya.
✔ Una bolsa Pandora de regalo 100% reciclable.
✔ Un mensaje de regalo personalizado impreso.

*Si no escoges el empaquetado para regalo, se te enviarán varios artículos agrupados en una misma caja, sin bolsa.