Allò de l'avi (Lectura fàcil)

Manso Munné, Anna

12,50€ 11,87€
Avui -5% en Llibres
12,50€ 11,87€
Avui -5% en Llibres
Entrega a domicili o recollida a botiga

Compra ara i ho rebràs demà divendres 12 juny

Aquest producte no està disponible. Si us plau, selecciona una altra opció.
Payment methods icons
Payment methods icons

Compra segura

Entrega en 1-2 dies laborables

Enviament gratuït a partir de 19 € en llibres i a partir de 39 € en la resta d'articles.

Emporta't unes Munich per cada 100€ en compres.

Descripció

Aquest llibre està adaptat al sistema de Lectura fàcil: una manera de fer que la lectura sigui accessible per a persones amb necessitats específiques d'aprenentatge. 

Què passa quan ets el net d'una persona molt poderosa? I quan descobreixes que el teu avi és un estafador? 

El Salva ja no sap qui és. Viu a Barcelona i té 17 anys. Fa uns mesos era una persona feliç, però llavors va passar allò de l'avi, i ser feliç va ser impossible.

Fitxa tècnica - Allò de l'avi (Lectura fàcil)

Tipus de producte: Llibre
Pàgines/Fulls: 184
Edat recomanada: A partir de 12 anys
Amplada: 150 mm
Alçada: 230 mm
Any d'edició: 2024
Col·lecció: Gran angular
EAN: 9788466158039
Referència Abacus: 1512832.48
Editorial: Cruïlla

Productes relacionats Manso Munné, Anna

Allò de l'avi (Lectura fàcil)

Allò de l'avi (Lectura fàcil)

Manso Munné, Anna

12,50€ 11,87€
5% descompte

Troba una botiga

Consulta la disponibilitat de productes a la teva zona

Empaquetado de regalo

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Donec a nulla in felis convallis finibus in ut diam. Aliquam accumsan vitae purus vitae cursus. Integer sollicitudin leo id fermentum efficitur. Interdum et malesuada fames ac ante ipsum primis in faucibus. Nullam hendrerit et purus facilisis dignissim. Pellentesque eu dui ut eros consectetur elementum a ultricies lorem. Vestibulum posuere mollis mi, sit amet rhoncus nunc rutrum feugiat. Duis vitae metus quis tortor laoreet lobortis ac eu elit. Suspendisse in ligula leo. Aliquam ultricies metus est, a pretium ex vestibulum vitae.

gift image

El empaquetado para regalo online incluye:
✔ Una caja individual para tu joya.
✔ Una bolsa Pandora de regalo 100% reciclable.
✔ Un mensaje de regalo personalizado impreso.

*Si no escoges el empaquetado para regalo, se te enviarán varios artículos agrupados en una misma caja, sin bolsa.