La tía Clío y la máquina de escribir (Lectura Fácil)

Rodríguez, Mónica

9,50€ 9,02€
Avui -5% en Llibres
9,50€ 9,02€
Avui -5% en Llibres
Entrega a domicili o recollida a botiga

Compra ara i ho rebràs dilluns 15 juny

Aquest producte no està disponible. Si us plau, selecciona una altra opció.
Payment methods icons
Payment methods icons

Compra segura

Entrega en 1-2 dies laborables

Enviament gratuït a partir de 19 € en llibres i a partir de 39 € en la resta d'articles.

Emporta't unes Munich per cada 100€ en compres.

Descripció

Este libro está adaptado al sistema de Lectura Fácil: un modo de hacer la lectura accesible a diferentes tipos de necesidades específicas de aprendizaje. Mi tía Clío está muy loca, como una regadera. Pero para mí es perfecta. Y me va a ayudar a hacerun trabajo para el cole: encontrar un tesoro.Bueno, ella buscará el suyoy yo el mío.No sé si lo encontraremos, pero nos lo vamosa pasar genial.

Fitxa tècnica - La tía Clío y la máquina de escribir (Lectura Fácil)

Tipus de producte: Llibre
Pàgines/Fulls: 104
Edat recomanada: A partir de 7 anys
Any d'edició: 2022
Col·lecció: Barco vapor azul
EAN: 9788413929460
Referència Abacus: 1412407.99
Editorial: SM

Productes relacionats Rodríguez, Mónica

La tía Clío y la máquina de escribir (Lectura Fácil)

La tía Clío y la máquina de escribir (Lectura Fácil)

Rodríguez, Mónica

9,50€ 9,02€
5% descompte

Troba una botiga

Consulta la disponibilitat de productes a la teva zona

Empaquetado de regalo

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Donec a nulla in felis convallis finibus in ut diam. Aliquam accumsan vitae purus vitae cursus. Integer sollicitudin leo id fermentum efficitur. Interdum et malesuada fames ac ante ipsum primis in faucibus. Nullam hendrerit et purus facilisis dignissim. Pellentesque eu dui ut eros consectetur elementum a ultricies lorem. Vestibulum posuere mollis mi, sit amet rhoncus nunc rutrum feugiat. Duis vitae metus quis tortor laoreet lobortis ac eu elit. Suspendisse in ligula leo. Aliquam ultricies metus est, a pretium ex vestibulum vitae.

gift image

El empaquetado para regalo online incluye:
✔ Una caja individual para tu joya.
✔ Una bolsa Pandora de regalo 100% reciclable.
✔ Un mensaje de regalo personalizado impreso.

*Si no escoges el empaquetado para regalo, se te enviarán varios artículos agrupados en una misma caja, sin bolsa.