El club dels estranys (Lectura fàcil)

Sierra i Fabra, Jordi

9,20€ 8,74€
Avui -5% en Llibres
9,20€ 8,74€
Avui -5% en Llibres
Entrega a domicili o recollida a botiga

Compra ara i ho rebràs demà divendres 24 abril

Aquest producte no està disponible. Si us plau, selecciona una altra opció.
Payment methods icons
Payment methods icons

Compra segura

Entrega en 1-2 dies laborables

Enviament gratuït a partir de 19 € en llibres i a partir de 39 € en la resta d'articles.

Emporta't unes Munich per cada 100€ en compres.

Descripció

Aquest llibre està adaptat al sistema de Lectura Fàcil: una manera de fer accessible la lectura a persones amb necessitats específiques d'aprenentatge.  L'Hug és tartamut i en Bernat és dislèxic, confón les lletres i els números. Els 2 amics decideixen formar un club per defensar-se dels que se'n burlen. De mica en mica, altres companys volen unir-se al Club dels Estranys.

Fitxa tècnica - El club dels estranys (Lectura fàcil)

Tipus de producte: Llibre
Edat recomanada: A partir de 6 anys
Any d'edició: 2018
EAN: 9788466145459
Referència Abacus: 1261087.05
Editorial: Cruïlla

Productes relacionats Sierra i Fabra, Jordi

El club dels estranys (Lectura fàcil)

El club dels estranys (Lectura fàcil)

Sierra i Fabra, Jordi

9,20€ 8,74€
5% descompte

Troba una botiga

Consulta la disponibilitat de productes a la teva zona

Empaquetado de regalo

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Donec a nulla in felis convallis finibus in ut diam. Aliquam accumsan vitae purus vitae cursus. Integer sollicitudin leo id fermentum efficitur. Interdum et malesuada fames ac ante ipsum primis in faucibus. Nullam hendrerit et purus facilisis dignissim. Pellentesque eu dui ut eros consectetur elementum a ultricies lorem. Vestibulum posuere mollis mi, sit amet rhoncus nunc rutrum feugiat. Duis vitae metus quis tortor laoreet lobortis ac eu elit. Suspendisse in ligula leo. Aliquam ultricies metus est, a pretium ex vestibulum vitae.

gift image

El empaquetado para regalo online incluye:
✔ Una caja individual para tu joya.
✔ Una bolsa Pandora de regalo 100% reciclable.
✔ Un mensaje de regalo personalizado impreso.

*Si no escoges el empaquetado para regalo, se te enviarán varios artículos agrupados en una misma caja, sin bolsa.