El Club de Los Raros. Adaptación Lectura Fácil

10,95€ 10,40€
Avui -5% en Llibres
Entrega a domicili o recollida a botiga

Compra ara i ho rebràs dimarts 16 juny

Aquest producte no està disponible. Si us plau, selecciona una altra opció.
Payment methods icons
Payment methods icons

Compra segura

Entrega en 1-2 dies laborables

Enviament gratuït a partir de 19 € en llibres i a partir de 39 € en la resta d'articles.

Emporta't unes Munich per cada 100€ en compres.

Descripció

Todos somos un poco raros. Solo hay que aprender a reírse de lo que nospasa y estar unidos. ¡Como en el Club de los Raros!Hugo es tartamudo y Bernardo es disléxico, confunde las letras y losnúmeros. Los 2 amigos deciden formar un club para defenderse de los queseríen de ellos. Poco a poco, se van uniendo más compañeros al Club delos Raros.

Fitxa tècnica - El Club de Los Raros. Adaptación Lectura Fácil

Tipus de producte: Llibre de text
Edat recomanada: A partir de 9 anys
EAN: 9788467595901
Referència Abacus: 1230650.43
Editorial: SM

Productes relacionats

El Club de Los Raros. Adaptación Lectura Fácil

El Club de Los Raros. Adaptación Lectura Fácil

10,95€ 10,40€
5% descompte

Troba una botiga

Consulta la disponibilitat de productes a la teva zona

Empaquetado de regalo

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Donec a nulla in felis convallis finibus in ut diam. Aliquam accumsan vitae purus vitae cursus. Integer sollicitudin leo id fermentum efficitur. Interdum et malesuada fames ac ante ipsum primis in faucibus. Nullam hendrerit et purus facilisis dignissim. Pellentesque eu dui ut eros consectetur elementum a ultricies lorem. Vestibulum posuere mollis mi, sit amet rhoncus nunc rutrum feugiat. Duis vitae metus quis tortor laoreet lobortis ac eu elit. Suspendisse in ligula leo. Aliquam ultricies metus est, a pretium ex vestibulum vitae.

gift image

El empaquetado para regalo online incluye:
✔ Una caja individual para tu joya.
✔ Una bolsa Pandora de regalo 100% reciclable.
✔ Un mensaje de regalo personalizado impreso.

*Si no escoges el empaquetado para regalo, se te enviarán varios artículos agrupados en una misma caja, sin bolsa.